Zalety e-marketingu w stosunku do reklamy tradycyjnej

Jakie są zalety e-marketingu w stosunku do reklamy tradycyjnej?

Każda forma marketingu jest kluczową działalnością firm z różnych branż. Potrzebują go bowiem zarówno niewielkie działalności gospodarcze, jak i duże korporacje. Wiele działa marketingowych jest nam znana od lat. Rozwój technologiczny otworzył jednak dostęp d szeregu nowych możliwości. Wiele z tych działań przeniosło się bowiem do internetu. Dzięki temu w zdecydowanie szybszy i prostszy sposób, można było dotrzeć do określonej grupy odbiorców, a także skuteczniej mierzyć efekty przeprowadzonej kampanii. E-marketing w dalszym ciągu zyskuje na swojej popularności. Z czego to wynika? Jakimi zaletami charakteryzuje się on w stosunku do reklamy tradycyjnej?

Wykorzystaj marketing internetowy

Marketing internetowy pojawił się z uwagi na coraz większą liczbę dobrze funkcjonujących stron internetowych. Dzięki temu potencjalni klienci byli zachęcani do nawiązywania kontaktu z firmą, która oferowała interesujące ich produkty lub usługi. Kolejnym przełomowym krokiem była popularyzacja social mediów. Produkty promowane są na wielu popularnych portalach,
również przez tak zwanych ambasadorów marek, mogących dotrzeć za pomocą swojego profilu do dużej ilości użytkowników. Dobre efekty przynosi także marketing szeptany oraz marketing prowadzony w wyszukiwarkach internetowych, który ma na celu uzyskanie wysokich wyników serwisu w wynikach wyszukiwania. W tym celu wykorzystywane są między innymi narzędzia Google Ad Words lub też kampanie linków sponsorowanych.

Dlaczego warto?

E-marketing w zdecydowanie lepszym stopniu umożliwia dostosowanie reklamy do określonego klienta. Tradycyjna forma dociera bowiem do wszystkich. Dodatkowo osiągane efekty są mierzalne. W szczegółowy sposób można podsumować wyniki poszczególnych kampanii. Marketing online ma bardzo szeroki zasięg. Możliwe jest bowiem dotarcie do
użytkowników z całego świata, gdzie billboardy lub reklamy umieszczone w gazetach mają wyłącznie zasięg lokalny. Sam proces przygotowania i wdrożenia reklamy internetowej również jest zdecydowanie prostszy. Nie bez znaczenia pozostają kwestie ekonomiczne. E-marketing jest po prostu tańszy. Warto zatem skorzystać z możliwości, które oferują nam
nowoczesne technologie.szybkość ładowania się stron. Wszystkie te elementy są niezwykle ważne z punktu widzenia potencjalnych użytkowników naszego serwisu.

WIZJA.NET

WizjaNet Sp. z o. o. działa od 1998 r. Zajmuje się kompleksową obsługą firm w zakresie usług informatycznych oraz programistycznych. #mamyWizję.

Adres

 43-300 Bielsko-Biała, ul. Legionów 26/28 bud B.

Kontakt

33 496 30 00 poczta@wizja.net

KRS

Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy: 1.000.000 zł
Numer KRS: 0000374393
NIP: 547-18-37-042